Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръчна спирачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ръчна спирачка

    Днес бях на преглед и проверката на спирачките установи, че при ползване на ръчна спирачка задно дясно колело не държи. Иначе крачната работи перфектно.
    Въпросът ми към Вас е освен обичайното клеясване на жило има ли друга типична за модела причина за проблема?

    Използвам случая, за да Ви поздравя с коледните и новогодишните празници.
    Желая Ви много здраве, късмет и много безаварийни километри на волана!


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  • #2
    Цилиндърчето.Моите като сменях накладките ги разглобих,малко е сложно,смазах и раздвижих жилата и ги регулирах,на няколко етапа.Свали колелото и огледай какво става или не става като дръпнеш ръчната.Още имам горе долу пресни спомени ,ако те интересува нещо.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Аз залагам на жило. Моите ги свалих, смазах ги едно хубаво и всичко е ОК. Ползвам ръчна постоянно и искам да ми работи всичко.

      Весели празници
      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

      Comment


      • #4
        И аз залагам на жило, жилата дърпат едни лостове, които, мисля, имат ексцентрици за натягане на спирачния апарат.

        Аз обаче с тези жила не се разбрах, за три години каране и една смяна на жилата нито съм виждал работеща ръчна нито добре настроена, затова засега реших проблема кардинално.

        Напролет ще сменям пак тия жила и ще раздвижвам апаратите, защото май имам корозирал водач при висока скорост (над 160) спирачките започват да свирят - това е срещан проблем при Мерцедес но при 166 не съм чел да има такъв. След разглобяването ще проуча механизма и надявам се да открия слабите му места (ако има такива).

        Иначе жилата се пълнят с мръсотия и вода и какво ли не и запичат особено през този сезон.
        Tormentvm In Dvm Demens

        Comment


        • #5
          Тук колегата е описал подробно за спирачния цилиндър,нашия е почти същия http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43401 ,разбира се първо виж жилото.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Тук колегата е описал подробно за спирачния цилиндър,нашия е почти същия http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43401 ,разбира се първо виж жилото.
            Благодаря, колега този линк си е чист туториъл.
            Само да питам някой от вас виждал ли е да се продават оригинални жила за 166 - смисъл пълен комплект със шплентовете и гумените уши, които се захващат към купето? и ако да колко струват и къде се продават - да подчертая, пиша за оригинални жила (комплект) а не рикамби оригинали, които са идентични с тези на Ланча Капа.
            Tormentvm In Dvm Demens

            Comment


            • #7
              туториал-чудесна българска дума
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                ТРВ-то си е с ушички и скобите комплект.Около 70лв комплекта,като това което е с изолацията е по-скъпо от другото.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  ТРВ-то си е с ушички и скобите комплект.Около 70лв комплекта,като това което е с изолацията е по-скъпо от другото.
                  благодаря, под изолацията имаш предвид шлауха на жилото откъм страната на ауспуховото гърне ли?
                  Tormentvm In Dvm Demens

                  Comment


                  • #10
                    Около 60-70лв са двете жила с туда за смяната им. Само труда ми взеха 15лв. Те си вървят с ушите за закрепване. Това откъм гърнето има допълнителна изолация за топлината. Аз ги смених началото на тази година и за сега всичко е наред. В началото на месеца минах и годищен преглед за това съм сигурен че всичко работи.

                    п.п. Жилата ги взех от Италбулком Плевен - исках ги оригинални за алфата.

                    Честита коледа и весели празници на всички. Желая на всички здраве и щастие най вече, останалото с малко помощ може да се постигне.
                    Last edited by danchev63; d.m.y г., 11:07. Основание: допълване
                    sigpic
                    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                    Comment

                    Working...
                    X